Jemoeder.reismee.nl

Singapore met je moeder 2

2 sons...

1 father...

0 hours of daylight!

zaterdagnacht, de kinders zijn aangekomen en het gezelschap is eindelijk compleet. Ruud is gelijk gaan tukken, Jan en ik hebben nog tot in de kleine uurtjes wat Tigers (bier)achterover getikt. Uiteindelijk kon zo het gezelschap uitgerust(?) de zondag Singapore onveilig maken.

Singaporesen zijn lui, houden niet van de zon, en zijn naast work-a-holic ook shop-a-holic. In het centrum zijn de MRT (metro)stations, malls, hotels etc. door middel van een ondergrondsnetwerk met elkaar verbonden. Je hoeft dus niet buiten te komen (en dat kleine stukje wat wel buiten is, is overdekt). We hebben dan ook tot het eind van de middag het daglicht niet gezien.

De kereltjes heb ik dan ook op sleeptouw genomen en door het doolhof van winkels naar enkele hotels geleid. Ruud (oh, hoor net Jan ook, hij was ook verdacht stil) blijkt hier toch wel erg hoogtevrees te hebben en heeft op zijn manier van wat andere vorse hotels genoten :p.

Aan het eind van de middag zijn we uit de ondergrondse gewelven van Singpore gekropen om dat ook boven de grond het een en ander valt te bezichtigen. Enkele biertjes gedronken en de avond in om upperground singapore te verkennen.

Na nog meer biertjes op een van de betere foodcourts te hebben geconsumeert is het uiteindelijk toch nog laat geworden. Enkele lezers hebben hier misschien al een paar, inmiddels op verzoek verwijderde, berichten over langs zien komen :). De volgende dag zijn we naar Sentosa gegaan, het toppunt van de neppe disneylaag welke over Singapore heen ligt. Droge mond krijg ik van dit tikken.

Over bier gesproken, ik begin zelf nu toch dorst te krijgen, en aangezien ik toch niet goed ben in het schrijven van verhalen zoals deze ga ik hier maar werk van maken. Ruud weer z'n bed in trappen (heeft een powernep nodig, geen kroegconditie ;)) en Jan mee de kroe.. ehm.. stad in trekken.

Mzzlz en tot vanavond,

Je Moeder

John en Ingrid

Ha jongens. Nadat we al een tijd niets meer van jullie hoorden, hebben we hier maar een internet cafe bezocht. >Nog nooit gedaan, maar zowaar het is gelukt en met resultaat. De spannende verhalen zijn begonnen. Zo te lezen gaat alles goed en dat wilden we natuurlijk horen\lezen. Hier (Portugal) ook alles prima: eindelijk is de zon doorgebroken en genieten we daar volop van. Zeker zonder die blerende kinderen! Dag jongens, geniet van de reis. We volgen jullie op de voet.

Ward

Ruudje
Maak er weer een mooie tijd van in SEA! Tot in september!

Hou je haaks kerel

Lex Juinen

Hoi Jeroen,

Helemaal vergeten je een goede reis te wensen.
Bij deze, fijne vakantie.

Gr,

Lex

Gecko

He JeRUM, moet super zijn om weer terug te zijn. En voor de kereltjes prachtig om door JeMoeder op sleeptouw genomen te worden van Tigerbeerspot naar Tigerbeerspot...

Have fun guys!